piątek, 14 lutego 2014

Miejsce, gdzie mogłabym zamieszkać.

Moja najbliższa przyjaciółka ostatnimi czasy szuka odpowiedniego dla siebie mieszkania. Wyzwaniem było znalezienie odpowiedniej lokalizacji – takiego miejsca, które jest ciche i spokojne, ale i niezbyt odległe od Warszawy, tak aby dojazd nie był zbyt trudny. Sama niedawno rozglądałam się w poszukiwaniu tego rodzaju miejsca, więc miałam o tym pewną wiedzę. Dla mnie dojeżdżanie do Warszawy nie jest zbyt istotną sprawą, mimo to wiedziałam, że dobrym miejscem są Marki – dość spokojne miasto graniczące z Warszawą. Wspólnie się tam wybrałyśmy i myślimy, że to rzeczywiście dobre miejsce dla rodzin z dziećmi. Dużo tam cichych i bezpiecznych terenów, jest park krajobrazowy, są place zabaw, a dojeżdżanie do Warszawy trwa kilkanaście minut. Jeżeli szukasz wiadomości na temat tej miejscowości: Ida deweloper Z- Behance

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz